25 Şubat 2011 Cuma

Elmalı Muzlu kahvaltı maması

Otizm diyeti için tarif bulmakta inanılmaz zorlanıyorum.Glutensiz çölyak tariflerinden faydalanmaya çalışıyorum ama hemen hemen hepsinde şeker var.Biz şeker,un,tahıl,süt kullanamıyoruz.O yüzden artık yavaş yavaş kendi tariflerim oluşmaya başladı tabi hepsi Z.A. 'nın damak zevki doğrultusunda.Sizde zorlanıyorsanız benim gibi tarif bulmakta zorlanıyorsanız fikir alışverişinde bulunursak tariflerimiz çoğalır diye düşünüyorum.Bu arada pekmez hakkında tereddütlerim var ama bizim doktorumuz meyvenin kendi şekeri ile yapılan pekmezin diyette yer alabileceğini söylüyor.

Malzemeler:

1 küçük elma
1 yarım muz
1 haşlanmış köy yumurtası
1 kaşık tahin
2 kaşık pekmez
1 ceviz

ben tüm malzemeleri blendırdan geçiriyorum Z.A büyük taneleri kabul etmediği için siz çocuğunuzun yiyebileceği büyüklükte doğrayabilirsiniz.

Afiyet olsun kuzucuklara:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder